Sunday, February 22, 2009

BUKAN SALAH NAJIB

Bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad kata...bukan BlueHope yg kata (nak ingatkan jerr), kekalahan BN dalam pilihan raya kecil ari tu bukan salah najib tapi kerana faktor calon yg bertanding.

Baca petikan kat bawah ni...jgn tak baca. Nanti main tuduh2 lagi.

“Sebahagian daripada sebab mereka (pengundi) tidak menyokong BN ialah kerana mereka tidak suka kepada calon,”. TIDAK SUKA KEPADA CALON!!! Meaning??? Meaning rakyat sayang lagi kat najib nihhh...sape kate tak sayang! Memandai jerr cakap yg bukan2.

9 comments:

TokBatinSenoi said...

'Duniaku'/ Fantasia2 hanya untuk diriku.. sementara menanti 'kepulanganku. Walau apa pun, aku cuma sekelumit minda yang berteraskan daya kuasa Illahiyat... Inilah chet Det.

melayuangkat said...

Assalamualaikum,

Sama-samalah kita beri kerjasama pada pucuk pemimpinan agar Bangsa, Agama dan Negara kita sama sama kita terus perjuang dan pertahankan demi masa depan generasi yang akan datang.

Tiada manusia yang Perfect segalanya. Inilah hakikatnya.

Pemimpin datang dan pergi tapi wadah perjuangan ikhlas patut diteruskan.

WaAllahuAlam.

kakyong said...

salam ziarah..
terima kasih baru follow blog kakyong. letak le cbox or shoutmix.. senang nak tinggalkan pesan. :)

paneh said...

Najib harapnya selama ini hanya simpan kuku dan hanya ditunjukkan selepas dirasmikan sebagai PM.

bluehope said...

Salam, kakyong! Ader dah nihh cbox BlueHope. Tinggalkan lah pesanan kalo ader...muehhehheh!!

Sahabat-Gunung said...

Semoga perjuangan kita semua akan dirahmati Allah hendaknya.

Kita sama-sama berjuang untuk agama, bangsa dan negara. Yang penting, anak bini kita juga merupakan perjuangan kita.

Aku mendoakan agar Dato' Seri Najib akan membawa Malaysia ke sebuah negara yang lebih makmur dan aman damai, semoga tidak ada lagi keluarga yang tercicir dari pembangunan, tidak ada lagi keluarga yang tidak mampu, sekurang-kurangnya boleh hidup selesa di bumi Allah yang bertuah ini.

Aku harap DS Najib dapat mengurangkan pergeseran sesama kita, semoga semuanya selamat. Insya-Allah

burungjantan said...

UMNO tuh harapan bangsa, mun berlaku menipu rakyat, guna perasaan kamik untuk halalkan cara, buat kerja tak senonoh, jual bangsa.

Contohnya samy velu bertanding di sg siput, kasasan UMNO, yang sepatutnya samy tuh, tanding aja di kawasan mic.

sebab apa? Sebab Umno jual kitak-kitak menjadi balaci! Jadi buat apa sokong UMNO? Biarkan saja dia macam luncai yang akan terjun dengan labunya.

DeeN said...

:)

Muhammad Azli Shukri said...

salam singgah