Saturday, February 7, 2009

TUNJUK BELANG

Waktu tengok berita kt TV3 tadi tak la konsentret sgat sbb sibuk wat menda lain. Tapi bila melintas kat depan TV tertengok senario mcm org wat rusuhan kt jalanraya. Dengan polisnya, FRU, bom asap... Ingat kn kt negara jiran, rupa2nyer kt Perak. Tak senonoh betul la penyokong PAKATAN RAKYAT ni.. Yg pakai kopiah tu pulak menjerit2, melolong2 kt pihak polis yg buat kawalan. BlueHope gosok2 mata jap, mcm x caya ada scene ni kt Malaysia. Ganas jugak penyokong PAKATAN RAKYAT ni. Kalau PAKATAN RAKYAT memerintah, ape gaknya jdi ngan Malaysia?? Belom ape2 dh tunjuk belang, ingat kuda belang ke????

4 comments:

White Rabbit said...

itulah.. raja adil raja disembah.. kalo tujuan mereka bukan betul2 untuk rakyat, takkan dapat bertahan lama punya.. walaupun nampak ramai masa mereka buat rusuhan, namun hakikatnya ramai lagi yang tak menyokong pakatan ni.Tujuan parti smua lain-lain, tapi nak buat pakatan. Kemudian tunjuk pulak contoh tak baik dengan adakan rusuhan. Siapa nak sokong? Mungkin kuda belang kot... hahahahah...

http://bangkitlahusahawanmalaysia.blogspot.com/

-SRISUFI- said...

salam bluehope..

harapan semoga pemegang2 amanah negara dapat bersatu padu..tapi bilakah agaknya???

PERPADUAN TERAS KEJAYAAN..

nurdaniella said...

salam bluehope.. sedih tengok melayu sekarang ni.. hanya kerana sedikit kuasa, hilang maruah diri.. padahal baru lepas sembahyang jumaat tu..

bluehope said...

Kita akn lbih mengikut yg lbih mennjukkan kesopanan bknnya kekasaran, kan White Rabbit? Bersatupada tu susah skit lh rasanya Sri. Tpi wait n see, lh. Kalau Si Nuar tu x keras kepala sgt mgkin dpt bersatu. Sama2 memerintah, sama2 bkuasa. Tu lah Nur, hari Jumaat pn nak wat pasal. Memalukan jerrr!!