Friday, February 20, 2009

SIAPA DALANG DI SEBALIK KISAH 'GAMBAR BOGEL' ELIZABETH WONG?

Mungkinkah jejaka ini?? Adakah dia sengaja edarkan gambar tersebut kerana dendam kat si eli nihh kerana hubungan yg terputus di tengah jalan? Atau dia sengaja diupah dan diugut utk berbuat demikian?

Pihak pembangkang pulak tuduh pihak BN yg buat angkara. Kalo perkara ni terjadi pada pihak BN, pasti pihak BN pun akan tuduh pihak pembangkang.

Kita tak tau sape salah. Tunggu dan lihat je la. Biar pihak polis jalankan tugas, diaorang lebih mahir lagi dlm buat tugas2 camni.

Shhhh...diam! Jangan wat spekulasi. Tak baik utk kesihatan! Tapi kan, BlueHope rasa larrr...bla...bla...bla..bla......

7 comments:

irbika said...

tak sabar nak tau... harap bukan la sebab politik... sengal! tapi kesilapan peribadi... tak leh kater apa la...

Ms Tikot's said...

Mungkinkah dia ni kena upah????

Jard The Great said...

ku taknak masuk campur! hehe

Kelebar Malam said...

duit, seks, tipu muslihat, ugutan..macam-macam ada..

-SRISUFI- said...

salam...org Sarawak kah?

ada sesi bhs Sawarak tok..

bagus2

bluehope said...

Salam...salam... masuk ke dlm. Belajar bhsa swak utk menambah pgetahuan.

umialia said...

tu kes kat Selangor..
Yang jadi pembangkang Bee end ya bukan Pakatan Rakyat.jangan jadi macam Tajol Rosli kat Perak.