Wednesday, February 4, 2009

KEADILAN ke Sarawak - Nak bantu or nak tipu???

Diantara petikan yg BlueHope baca dari forum yg 'umphhh' ni adalah lebih kurang seperti yg berikut berdasarkan versi BlueHope.

Parti KeADILan Rakyat sedang mengalami kecelaruan. Bukan salah ahli atau penyokong...tapi oleh pemimpinnya sendiri. Uncle ni dah makin sukar mentadbir-urus orang2nya dan juga kakitangan di pejabatnya.

Uncle ni jugak berani cakap mcm nih...."Saya berikrar akan membela nasib rakyat. Sekiranya saya tidak berbuat demikian, tuan2 bleh jumpa saya dan ludah pada saya jika saya gagal bawa perubahan."

BlueHope respek lerr kat Uncle sbab berani wat sumpah camtu, asal tak jadi sesumpah udah lerrr. Bekas perjuang dan tokoh pemimpin pelajar era 70an ini juga dikatakan akan memulakan langkahnya untuk 'menggempur' Sarawak. Dah start bertempur ke Uncle???? Uncle ni akan guna isu2 ekonomi, rasuah dan isu pentadbiran negara untuk mencantikkan perbahasannya.

Tapi BlueHope tau 'benteng' kt Sarawak cukup kukuh. Kukuh ke???? Meh kita intai2.. Ooooo...haaaa!!! Apa pendapat kitak tek???

No comments: