Friday, February 20, 2009

INIKAH PEMIMPIN KITA???

Peribadi atau tidak, bukan soalnya! Bujang atau tidak, pun bukan soalnya!

Pemimpin tugasnya memimpin. Untuk memimpin kita perlu menjadi role model yg akan menjadi kebanggaan dan ikutan rakyat. Adakah wanita ini boleh dianggap sebagai pemimpin? Wajarkah 'geng-geng' nya merayu2 spya dia tidak meletak jawatannya? Mahukah anda melihat anak2 anda (bakal pemimpin) menjadikan wanita seperti ini sebagai idola mereka?

Tepuk dada, tanya lah selera...

Akak2 kat belakang tu pulak...nak sokong ke wanita yg tak bermoral spti ini? Sanggupkah anak2 gadis akak sekalian meneladani wanita ini???

3 comments:

ZIM said...

tepuk dada tanya iman.. puas aku cari gambar die ni kat tenet x jumpe2 gak.hehe

Jard The Great said...

ish ..dasat..

Harimau-Malaya said...

tak sanggup..sungguh murah moral pemimpin PKR ini..haha