Friday, March 13, 2009

DS AZALINA - WHAT'S UP?

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan mbuat siasatan ke atas Menteri Pelancongan, Datuk Seri Azalina Othman Said. Betul ke? Knapa akhir2 ni mcm2 kes dan isu yg kluar? Adakh ini yg dkatakn kpekaan krajaan ataupun respon dri cbran yg dlontr oleh rkyat dan pbangkang?

Apa yg akan dsiasat?
1. Kes pnemuan wang tunai yg dpercayai bjumlah RM100,000 dlm krta srg pgawai knan beliau smasa SPRM mlakukan srbuan ke sbuah rstoran di Jln Ampang pd hri Rabu yg lpas.

2. Dakwaan pnyalahgunaan dana bgi mgnjurkan satu mjlis kmntriannya, ttpi ttamu yg hadir adalh tdiri dari ahli dan pmimpin Umno

DS Azlina akan dpanggil SPRM utk mberi kterangan bhubung kdua2 dkwaan tsebut. Pgawai SPRM jga tlah myerbu pjabat beliau di Tingkat 36, Menara Dato' Onn dan mrampas sjmlah dokumen dan myoal siasat bbrpa pgawai di kmntrian itu.

DS Azalina myatakan ksediaan beliau utk mberi sbrg mklmat mgenai dkwaan di atas. Tahniah! Berani krna benar. Sbar je DS Azlina. Skrang ni smua pihak nak jatuhkn sesapa yg ptut. So...every YBs should be prepared. You could be the next person yg akan dtentang oleh 'mrka'.

BlueHope bdoa agar pmimpin2 yg tak bsalah akn dlindungi dari segala kjahatan yg sdg mnular dan bleluasa skrng ini. Amiiiinnnn.....

4 comments:

gotahlantun said...

KEKADANG TU ORANG BAWAHAN YANG POYOH2 MENGALAHKAN SIKAP BOS.

HARAP KEBENARAN AKAN TIMBUL.

Shitsurei Shimashita said...

hahahaha..semakin dekat PAU semakin panas..

kebenaran di depan mata,kat dunia lepas tapi kat sana..hehehehe sendiri jawab ler.

Azalina~ lepas kes KBS dilondehkan oleh Ketua Audit anda terlepas, maka datang satu lagi kes di MOT, sapa yg boleh tolong anda kali ini?

Yg benar kita sokong, yg salah kita tentang.

irbika said...

Yg benar kita sokong, yg salah kita tentang.... betul! tapi pasti ke kebenarannya akan terserlah?

bluehope said...

Hanya org yg ada wang ringgit, pangkat dan kuasa sahaja yg boleh menentukan siapa salah dan siapa tidak. Pihak pengadilan belum tentu lagi boleh menentukannya.